Η Περιφέρεια στην "expo AEGEAN 2014"

Η Περιφέρεια στην "expo AEGEAN 2014"

Ολοκληρώθηκε η παρουσία της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στο 2ο εμπορικό – τουριστικό – πολιτιστικό festival “expo AEGEAN 2014”, που πραγματοποιήθηκε στη Μαρίνα Μυτιλήνης από 20 έως 23 Ιουνίου 2014 και το οποίο τελούσε υπό την αιγίδα της, ενώ χορηγός της συμμετοχής ήταν η ακτοπλοϊκή εταιρεία “BLUE STAR FERRIES”.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συστηματικής παρουσίας των επιχειρήσεων παραγωγής τροφίμων & ποτών των νησιών του Βορείου Αιγαίου στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα της Ελλάδας και του εξωτερικού που έχει καθιερωθεί και εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια προκειμένου να αναπτύξουν την εξωστρέφεια τους, η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εντός των 3 περιπτέρων της συνολικού μεγέθους 175 τ.μ., φιλοξένησε 25 επιχειρήσεις του κλάδου από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, οι οποίες εξέθεσαν και πούλησαν τα προϊόντα τους, στο πολυπληθές κοινό που την επισκέφθηκε.

Επίσης, εντός ιδιαίτερου χώρου της Π.Β.Α., η “ΚΕΚΑΠΕΛ Α.Ε.” (Κέντρο Δια Βίου Μάθησης της Περιφερειακής Ενότητας Λέσβου) παρουσίασε και ενημέρωσε το κοινό σχετικά με τα προγράμματα κατάρτισης που έχει ολοκληρώσει ή υλοποιεί αυτή τη στιγμή, καθώς για τα προγράμματα “VOUCHER” που αναμένεται να προκηρυχθούν.

Επιπλέον, σηματοδοτώντας την απαρχή μιας δημιουργικής συνεργασίας προς κοινό όφελος, εντός των stands της Π.Β.Α. φιλοξενήθηκε η αεροπορική εταιρεία “SKY EXPRESS”, η οποία παρουσίασε τη νέα της στρατηγική υπό το moto “Fly sky, fly with style”, προωθώντας τις καινούργιες νησιωτικές αεροπορικές της συνδέσεις υπό το slogan “become an island hopper” και ενισχύοντας το νέο και πολλά υποσχόμενο εγχείρημα της αεροπορικής σύνδεσης της Λέσβου με τη Θεσσαλία.

Η συμμετοχή της Π.Β.Α., με βάση τη διαφορετικότητα των επισκεπτών του περιπτέρου, είχε τριπλή στόχευση:

Τους επαγγελματίες και τους εκπροσώπους φορέων της Λέσβου, με στόχους:

  1. να αντληθούν στατιστικά στοιχεία μέσω εξειδικευμένου ερωτηματολογίου, σχετικά με την τουριστική κίνηση από την Τουρκία προς τη Λέσβο κατά την τελευταία πενταετία, προκειμένου να χαραχθεί η βραχυπρόθεσμη στρατηγική αύξησης του τουριστικού ρεύματος από τη γείτονα χώρα
  2. να εκπονηθεί το ολοκληρωμένο 5ετές marketing plan για τη γενικότερη τουριστική ανάπτυξη της Λέσβου. Το ερωτηματολόγιο, περιείχε στοιχεία που αφορούσαν το profile και τα χαρακτηριστικά των Τούρκων επισκεπτών της Λέσβου, τις περιοχές προέλευσής τους, το κίνητρο των επισκέψεών τους, τις εντυπώσεις τους, το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων τουριστών (repeaters), κ.α.

Οι επιχειρήσεις που φιλοξενήθηκαν ήταν:

ΜΕΣΑΝΤΡΑ: ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΚΑ & ΚΡΑΣΙ ΕΡΕΣΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
“ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ I. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΛΕΣΒΟΥ
“ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΓΛΥΚΑ ΛΕΣΒΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΛΕΣΒΟΥ (Λ.Ε.Σ.Ε.Λ.): ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ & ΣΑΠΟΥΝΙΟΥ
“ΜΕΛΟΣΤΑΓΜΑ” ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ – ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΕΛΙ ΛΕΣΒΟΥ
ΣΑΜΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΓΛΥΚΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΑΙΟΚΤΗΜΑΤΑ “ΙΩΑΝΝΑ ΖΟΥΡΟΥ”: ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ
“TERRA LESVIKA” ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΟΡΔΑΝΟΥ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
ΜΠΑΧΑΡΟΠΩΛΕΙΟ – ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΔΙΑΘΕΣΗ ΡΟΦΗΜΑΤΟΣ “ΚΑΪΝΑΡΙ” ΛΕΣΒΟΥ
“FAENA PRODUCTS” ΦΩΚΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΥ: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ & ΣΑΠΟΥΝΙ ΛΕΣΒΟΥ
“LASIA” ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΡΒΕΡΗΣ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ
“ΟΙΝΟΦΟΡΟΣ ΜΕΓ ΑΛΟΧΩΡΙ ΟΥ” Κ. ΛΟΥΠΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε.: ΟΙΝΟΙ ΛΕΣΒΟΥ
“ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗΣ – ΛΙΓΚΟΣ Ο.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΛΕΣΒΟΥ: ΟΥΖΟ “ΨΑΡΟΠΟΥΛΑ”
ΛΕΣΒΙΓΑΛ” ΑΦΟΙ Δ. ΡΟΔΟΥ Ο.Ε.: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your name

Message